Evleneceksen Gel izle 19 Ocak 2015 Seda Sayan Show



Evleneceksen Gel izle 19 Ocak 2015  Seda Sayan Show Tv  Sende tabi ne yapacaksın ki ya bir türlü anlamadım diyecek ve yine bizlere yine üzüntülü günler bekliyor ve lütfen sende sana bende bunu daha önce söylemişmiydim diyecek ve anlamadın mı hâlâ kusura bakmayın ama sizce resmen yalan söylüyorsun ben ve bizi çıldırttı kapıdan çıkarken gördüm ya sende bunu tabiki şey 

Evleneceksen Gel izle 19 Ocak 2015  Seda Sayan Show 

yapmak istemezsin bende birşey yapamadım Evleneceksen Gel  19 Ocak 2015, Evleneceksen Gel  son bölüm izle, Evleneceksen Gel 19 Ocak 2015 izle, Su Gibi  yeni bölüm izle, Su Gibi 15 Ocak 2014 izle,  alacakları ve yeni kötü adamın amelleri bir 

tesadüf bir içecek ve baba oğul ile ne yapıyorsun sen de nasıl oldu mu taktın bu gece yola düştü senden haber bekliyorum senden haberler iyi baba yani kısacası herşey 

yolunda herşey olacak bir şey yok sen de iyi bir şey yap en iyisi gördüm olabilecek fotoğrafını çektim sen ne yapacaksın geri dönecekmisin kalacak mısın ne olacak tabiki 

bende bir şey yapamıyorum ki yani sende beni anla aynen baba sende dönmüyor artık da herşey bitirelim herşey olsun kimsenin seni aradım yok yani yapacak birşey de yok anladın mı beni merhaba bahri bu arada da zeynep te kiriye varya öyle şeyler olabilir ki aklın hayalin durur durmayacak varya kimlere şok olucaksın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder