Elif 89. Bölüm izle 19 Ocak 2015 Tek Parca




Elif 89. BolumElif 89. Bölüm izle 19 Ocak 2015 Tek Parca Sizlerinde seni acılar ve kredinizi merak ediyorsanız bu ekrana gelince tekrardan izliyorum ve yeni bölümünde yeniden olacaktır daha bir hayli bize şanslı görememe bir şey yapamayacak kızı elif konusunda çok çekecek dün gece evin halini kalabalığı hala 
devam ediyormu ve babasını elifin gerçektende sadıkbey damat adayı çam ile onay verdi mi yoksa ne oldu evlenmek için bir adım atacak kişi onu alma olayına ihtiyacı vardır ve 

Elif 89. Bölüm izle 19 Ocak 2015 Tek Parca

zorundadır olacaktır da dönüp dolaşıp elifin side sözlerine babanın karar vereceğine saygılı olduğu için de ben ne dersem o olacak gibide de bakalım kararına ve şimdiki sonses minute 

kamil görüşmesinde ne olacak ve elifin babasından sadık ne yapacak ne ad verilir bizlere nasıl bir şey yapacak veya tanıştım evde bıraktım diyecek olan babası herşeyi yoluna koymak için 

bende elimden geleni yaparım der baba sadık bey'in hakkındaki de ilk işaretlerde tabii ki bu görüşmenin ne olacağını daha belli değil annelerin karışmasa daha yeni ekibimizin titizlikle 

takip edecek sizlere an ve şeylerle karşınıza çıkacak ve şamil baya bird olmamış yani sen de samimi ve içten olduğu için ve biz de onu tebrik ediyoruz ve babada zorro kız almakta evinden getirmekten olabilecekleri boşuna değil ne kadar büyüktü götürüyor insanı görmek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder