Müge Anlı ile Tatlı Sert 19 Ocak 2015 izle Atv Son Bölüm



 Müge Anlı ile Tatlı Sert 19 Ocak 2015 izle Atv Son Bölüm Müge anlı mete bağlayabilir misiniz  yanından yaptı ve zil sesi çaldı yani yani o yüzden de eşin baş edemiyorum ikimizde aynı anda konuşmaya yani olay ısıyla bize belgeye ulaşmıyor ve o yüzden de hiç birşey olmuyor hiçbir şey anlayamıyoruz libya'nın artık ben vazgeçtim nurcanım sen bu konuyla ilgili ne diyorsun peki bende anladım tabi bunlarla 

Müge Anlı ile Tatlı Sert 19 Ocak 2015 izle  

Konuşabiliriz yani her zaman saygım var ama yinede çok teşekkür ediyorum ama sende nurcan camda 14 yaşındaki kızın ortaya çıkarsa ben seninle ciddi ne söylerse sen ne yapacaksın idda ederse suçlanan farkındamısın biliyorum abla her zaman o çocukla şubesine gittim ve abi tek 

benim işim size söylemek tv peki senin bu kayıpsın zaten başım dertte arz edecek ve telefonu da her şey yapmadım sende annesin ağladın mı şarj etme gitmeyi düşünüyorum abla ben sana 

bir şey söyleyim mi boşanma davasına da bir hayli şey yaptım bu kıza ne olmuştur başına gelmiştir daha gencecik kızlar her kötü olay gelebilir kurbanda gidebilir tamam dedim aldım ve 

konuştum yani elimden geleni yaptım yani ablacım sende beni anla lütfen ya yapacak birşey de yok doğrulukta başıma geldi yani her zaman niye böyle kötüyüm ki niye böyle bişey yapayım ki 

onlarda tabiki senin anladığım kadarıyla bazı şeylerle kızların lira verip vermediğini şüpheli olarak sende buna tabiki saygı göstermen lazım yani sana şöyle söyleyim sende beni anla unutmuş da olabilirsin sen sonuçta onu yengesini diyecek lütfen bu konuyu açıklar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder