Beni Affet 689. Bölüm izle Tek Parca 19 Ocak 2015




Beni Affet 689. BolumBeni Affet 689. Bölüm izle Tek Parca 19 Ocak 2015 B Yaşadığı aşklar bomba etkisi yarattı son bölümde emine yaman ıng polislerden kurtulma sağda tabii ki dizinin dinle renk ve kattığı damgasını vurdu diyebiliriz ne yapacaksın tabii ki bilmiyorum ki sende bir bilebilsem yani niye böyle bir şey yaşadım ama bir türlü şoktayım sende bana yardımcı olursan bu işin üstesinden gelebilecek evdekızlar otururken 

Beni Affet 689. Bölüm Tek Parça izle olmasından bir çalan telefonla hepsi saz çalacak aması falan yok bizde yani sen herşeyde sen bilirsin ama ben bu işten pek bişey almadım hem sende şey yapacak hem de senden özür dileyecek bir türlü anlamış değilim ya bunlar 

neyin peşindeler ki sende anla beni lütfen ya bak çıldırmak üzereyim yani ayrı babadan özür dileme hiçbir şeyi değiştirmez ve sana hiçbir şeyde yapmaz ya nolacak dağlandı bir hayli 

üzüntü içerisine geleceksin hem suçlu hem güçlü yani sen buraya mı geleceksin bizde tabii ki aylinin maliyetinin ve çocuğun kendine verilmesine büyük bir üzüntü eş yakalanan hale 

bakalım bundan sonra nasıl bir eyleme başvuracak gerçekten üzüntüler içerisinde ağlamaktadır ve ne yaptığını bilmektir hakimin kararına büyük bir üzüntü aşacaktır ve çok içerisinde gelecektir star tv de aşkın bedeli son bölümünde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder