Aşkın Bedeli 294. Bölüm izle Son 19 Ocak 2015




Aşkın Bedeli 294. BolumAşkın Bedeli 294. Bölüm izle Son 19 Ocak 2015 Sedef asla bunu gördüğü şeyden sonra nasıl bir etki yaratacak ki böyle bir şey olmasına karar verecek bir türlü anlamış değilim ve kıskançlıktan dolayı daha şey yapmana gerek beni affet dede tuncel da bir türlü affedemiyorum z kızım sende beni anla seni anlatayım ki yani herşey aynı yani değişen hiçbirşey yok yani belki de yapacak bir şeyim yoktur o sen bunları 

bilsen varya sabaha kadar süre verdim sana sen sadece daha iyi ya bunu halledersin be kızım lütfen beni dinle telefon gelecek ben gidiyorum diyecek ve sende lütfen şey yapmadı ykb kontrolünde de bakalım nasıl olacak 

acaba kızmı erkekmi babayım iyi mi bilecek ve olacakları bir hayli yani bu şehir daha mı iyi yoksa ölmüş müdür yoksa yalancı bir hamilelik belirtisi bunun sonucunu öğrenmek için 

doktorlara gidecek doktor yaşıyor diyecek oldum diyeceksin kalp atışını duymalı mısınız böyle bir çift heyecan dolu dakikalar çıkacak karşımıza cüneyt esen içerisinde dedim incisi 

ağlamaktadır sevgilisini kaybetti içinde abi kızkardeş eşyalar toplanacak oda ağlamaktan ve her yere gitmişler ikinci el tek lokma bir şeyler yekta kendimize gelecek bana yemek 

Aşkın Bedeli 294. Bölüm izle yapsın ben burada ne haldeyim sen bana yemek dursun onun kafasına silah dayayıp depremi getiremiyor of ya anlamıyor musun ya bağlı seviyorsa sende bunu bir türlü anlamadım gitti ya beni çıldırtacak mısın ne yapacaksın ya çabuk söyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder