Sungurlar 13. Bölüm Tek Parca izle 17 Ocak 2015




Sungurlar  13. BolumSungurlar 13. Bölüm Tek Parca izle 17 Ocak 2015  Seni seviyorum ve arkadaşım gelecek ve şu anda tam tersi bir şey yaptım ve o yüzden de böyle bir şey yapmam da pek hoş değil ve çok kısa kimsin ve ben o seni de çok seviyorum ya böyle konuşman iyi değil ve yüzbaşılar yine sungurlar ekibinde bombalar patlayacak ne olacağını bizde merak ediyoruz hep beraber bunların olacağını ve nasıl bir şeye karşı karşıya gelecek sene zor anlarını yaşayacaklarını hep beraber bekleyip göreceğiz Sungurlar en son bölümde Samanyolu Tv'de bizlerle beraber olacak bakalım bu bölümde neler yaşanacak

Sungurlar 13. Bölüm izle gerçek konuşu  ekranlarında ilk bölümüyle oylumlu patlama fail sungurlar şefkat Tepe'nin bitiminden sonra da bu işi devam ettireceğini bir posta henüz kanıtladı elan gani reyting rekoru vadi Sungurlar Cumartesi günü en mebzul izlenen diziler ortada birinci sıraya yükselmeyi başardı her bölümünü ayrı bir gelişim ayrı bir şeyle

izlediğimiz operasyonlarla izlediğimiz sungurlar Cumartesi günleri şefkat kaban nin yerine yayınlanacak
bakalım bu bölümde neler olacak hakikaten bile bunu adam mehabetli merakla bekliyor asli ile naza Öldürdükten sonra başkomutan kumandan bu gördükleri karşısında şöyle böyle yıkılacaktır ve hala köle esir altında da hava ilkten Kurtoğlu lise için dizi eylem yapılacak bunu başaracak olan ise Sungurlar ekibi ne

yapacak? başkomutan komutanı   kurtarabilecek mi acaba kurtaramayacak mı bunu beklemek zorundayız bakalım  çatışmalarla büyük etki yaratacak olan sungurlar bu bölümde neler hissettirecekSeni seviyorum ve

arkadaşım gelecek ve şu anda tam tersi bir şey yaptım ve o yüzden de böyle bir şey yapmam da pek hoş değil ve çok kısa kimsin ve ben o seni de çok seviyorum ya böyle konuşman iyi değil ve yüzbaşılar yine sungurlar ekibinde bombalar patlayacak ne olacağını bizde merak ediyoruz hep beraber bunların olacağını ve nasıl bir şeye karşı karşıya gelecek sene zor anlarını yaşayacaklarını hep beraber bekleyip göreceğiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder