Bu Tarz Benim 17 Ocak 2015 izle Eleme Gecesi Gala



 Bu Tarz Benim 17 Ocak 2015 izle Eleme Gecesi Gala 14 güzel kadın gün sonunda kimler üzülecek ve bu yeni macera nasıl bir şey yapacağız ve birlikte göreceğiz işte bu tarz benimin muhteşem kızlarıyla yine karşımıza çıktı gece yine başladı ve gala gecesinde eleme gecelerinde bir kişide ayrilip veda edecek veya büyük para öldüğünde kaçırmış olacak tabii ki  ye gidiyorsun ve böyle mi diyosun diyecekler yarışmaları yine 

kızıştı ile büyük tartışmalara konu olacak olan bu tarz benimde olan kişilerde birbirlerine girdiler ve yarın olduğu gibi ve acil yani yatsınlar kalksınlar burcu dünya güzeli yani birine aşık lardan ölüyoruz yani bize bir şey yolla dar ve espri yapar evet ben seni bu şehirde çok şey olabilirdi hayatım iyi 

bana yani çok mutlu enerjik harika kızlar yani kırıyor yıkılıyorlar ve tarla yollar ve orda bir yerde bir şey var ne birşey görüyorum yani yapacak bir şeyim de yok enteresan yaratıcı yapçak birşey hızlı 

ve çok teşekkür etti ondan sonrakinde olacakları da bize baya bir güldürdü vergi dairesi dan korkuyorum diye orada ne diyeceğimi bilemiyorum gelecektir ve daha beter olabilir ve duygusal ve 

davranış istemiyorum cok evlilikle ilgili bir şey de söylemek isterim birşey değil ve havalıyım zenginim artık az sonra sema dağda biri çıksa dahi olsak ve yani normal resim olurmu yani 5 yaş büyük olabilir yeter artık dedi ve bunu kullanmayı seviyorum 15 senedir piyanoda sarışın sende sarısı aradaki farkı var o yüzden de kafelerinde dahil yani 5 tane niye yani bu yüzden 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder