Müge Anlı ile Tatlı Sert 22 Ocak izle 2015 Atv



Müge Anlı ile Tatlı Sert 22 Ocak izle 2015 Atv şeker bür  yanın yaptı ve zil sesi çaldı yani yani o yüzden de ilham ser edemiyorum ikimizde ayrımsız anda konuşmaya yani hikâye ısıyla bize belgeye ulaşmıyor ve o yüzden de hiç birşey olmuyor tek şey anlayamıyoruz libya'nın daha çok ben vazgeçtim nurcanım şen bu konuyla ait 

diyorsun evet köle anladım basıcı bunlarla Müge Anlı ile tatlılıkla pek Konuşabiliriz yani her bugün saygım var fakat yinede şunca teşekkür ediyorum kızın ortaya çıkarsa ben seninle kritik 

ne söylerse şatır ne yapacaksın idda ederse suçlanan farkındamısın biliyorum abla her dönem o çocukla şubesine gittim ve abi vahit benim kişi size çıkarmak tv evet senin bu kayıpsın esasen basım dertte sunma edecek ve telefonu da her nesne yapmadım sende annesin ağladın mı 

ükleme etme gitmeyi düşünüyorum abla ben sana bir nesne söyleyim mi boşanma davasına da bir çok şey yaptım bu kıza ne olmuştur başına gelmiştir henüz kızlar her fasit hadise gelebilir kurbanda gidebilir tamamlanmış dedim aldım ve konuştum yani elimden geleni yaptım yani 

ablacım sende beni anla lütfen evet yapacak birşey bile namevcut doğrulukta başıma geldi yani her vakit niye hakeza kötüyüm ki niçin böyle bişey yapayım ki onlarda tabiki senin anladığım kadarıyla kimi şeylerle kızların teklik verip vermediğini şüpheli olarak sende buna tabiki hürmet göstermen geçişsiz yani sana şöyle söyleyim sende beni anla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder