Esra Erol izle 19 Ocak 2015 Fox Tv Son Bölüm



 Esra Erol izle 19 Ocak 2015 Fox Tv Son Bölüm Seni yeşillendim şeyle program başladı bakalım öyle bir evlenme olabilir veya beni söyleyiniz anlatabilirmisiniz ne yaparsın nasıl bilgiç boştayım çalışmıyorum ama pek bir şey yaptığım yok canım daha erken emekli misiniz yani o yüzden çalışmıyorum daha ne yapıyorsunuz daire sabah kalktınız ne yaptınız dedi yani bir ölüm yüzümü yıkarım keyfimiz oturuyorum aglatan parkta oturuyorum ve 

Esra Erol izle 19 Ocak 2015 Fox Tv Son Bölüm

burada değilsiniz buraya gelmeden önce normal biri kalktınız mı attınız eşortmanlı yiyip eve mi geldiniz yoksa girincemi çıkıyorsunuz kahvaltı mı yapıyorsunuz ondan sonra bir güzel spor yaparım ve koşmaya başlarım el alışkanlığı odanız var mı diyecek esra erol cevapları ve kahve kültürüm var kahve içmeyi severim ben doğrudur söyleyim yani burada bütün gün ne 

yapıyorsunuz 2 3 saat öyle yaparım vergileri kafa dağıtmaya gidelim biraz sessiz biraz arkadaşlık youtube dan da esra erol fox tv de son bölümüne olabilirsiniz ve hangi mevsim size daha uygun olabilir birşey sormak istediğiniz varmı sizin dicek ben ce bu yarışmacı kabul 

etmeyecek 33 yaşında otomobil sektöründe çalışan hiç evlenmedi istanbul'da yaşıyor tutku ve acaba gelen talipler ilgili nasıl bir cevap verecek ve ben başka bişey sormak istediğim yok 

esra erol ben bir güzele bakıyorum siraç beyin ayrılıktan sonra ben bir kadınım hem de ailenin kıymetini çok iyi anladım didar ve gerçekten de güzel bir itiraf yapar bu şeyler yaptım ve bir 

Esra Erol izle 19 Ocak 2015  mailenin babanın şeyini anlattı yani adıyaman bir delikanlı var karşımızda ben'ce buna evet diyebilirsin dr esra erol yani sen de tabii ki bu konu ile ilgili de bir şey söylemen lazım ben olsam evet derdim deponun hesap verecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder